En ny 'WOWP' film kanske ska spelas in!

Filed under: Selena Gomez
gregg sulkin bridgit mendler wizards clip 3 01
Det har funnits rykten om att Disney Channel ska göra en annan film baserat på deras succéserie - och HollywoodLife.com kan bekräfta att nästa film är så nära att bli gjord!

Om Wizards of Waverly Place: The Movie lämnade att du vill ha mer, har vi några nyheter som kommer att göra dig mycket lycklig. HollywoodLife.com talade med Maria Canals-Barrera, som spelade Selena Gomez mamma hit showen vid NYC premiären av Thin Ice, värd av Cinema Society & Grey Goose den 6 februari. Maria berättade att även den oerhört framgångsrika showen tog slut efter bara fyra säsonger i januari, kan det bli mera på din väg!

"Jag skulle älska att det finns en till film, och jag vet att det finns ett skript som är redo att gå," berättade Maria exklusivt. "Men jag tror att det beror på tillgången och önskan av några av de andra skådespelarna. Jag förresten, har tillgänglighet och lust! Om jag inte har tid ... så får det hända. "

Detta är fantastiska nyheter, vi skulle gärna vilja se Selena, Maria, Jake T. Austin och David Henrie gå samman igen. Vi får bara hoppas att Selena inte är alltför upptagen att turnera med sitt band för att bryta sig loss och göra lite filmning!
-selenagomeznew



  Postat av: Josse

Sv: Tack! Jovisst, vi kan göra i ett inlägg! :)<3


    Date: 2012-02-08 Time: 15:05:19 URL: http://selenagoomezz.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: