Jag slösade ett helt år med ett EX

Filed under: Selena Gomez

Pratar Selena om sitt ex Nick Jonas? I marsnumret av Cosmo, slår hon en av hennes berömda Exes för att driva sitt liv galet med alla sina krav.
Innan hon fångade Justin hjärta, Så dejtade Selena Gomez enligt uppgift uber hetingar Taylor "Six-Pack" Lautner och Nick "Curly Q" Jonas, och även om hon inte nämner namn, erkänner den 19-åriga Spring Breakers stjärnan att hon slösat bort sin tid med en av dem.


Jämfört med sin starka relation till Biebs, säger Sel att hon är lättad över att ha gått vidare från sin högaunderhålls-och privatlivs-besatt ex (Pssst ... vi tror att hon mest sannolikt hänvisar till Nick-ster.)


"Jag var i en relation tidigare där jag var tvungen att dölja allt och det var inte mitt val," sade hon till Cosmo. "Jag var tvungen att gå igenom olika utgångar och ta separata bilar och gör de galnaste saker, och det var verkligen inte värt det. Det var som ett år av mitt liv helt till spillo."


Aj. Vi hoppas att Nick inte läser detta!



   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: